`

martes, 9 de mayo de 2017

«Una Marea per Aprofundir el Canvi» recuerda qué votaron en el Vistalegre Estatal

La candidatura lanza un vídeo donde parte de su lista recuerda que se posicionaron con proyectos distintos en el Vistalegre Estatal de hace unos meses

La candidatura para la Asamblea Ciudadana Valenciana de Podem, «Una Marea per Aprofundir el Canvi», ha publicado esta mañana un vídeo donde Sandra Mínguez, Daniel Geffner, Carla Monleón y otros integrantes de la lista para el Consejo Ciudadano Valenciano recuerda cuál fue su voto para el proceso estatal de Podemos que concluyó hace unos meses. Así se destaca la pluralidad del equipo, ya que lo integran personas que se fueron decantando por diferentes sensibilidades ante el reto estatal.

“Yo di apoyo en el Vistalegre Estatal de Pablo Iglesias y a su proyecto, porque creo que eran las mejores para dirigir Podem”, explica Sandra Mínguez, que participó en la campaña de Podemos Para Todas durante los pasados meses de enero y febrero. “Yo formé parte de Podemos en Movimiento, porque estoy convencido que necesitamos un Podemos rebelde para hacer el cambio”, considera en su turno Daniel Geffner. “Mi voto en el Vistalegre Estatal fue para el documento Recuperar la Ilusión de Iñigo Errejón, porque creo que el gran reto de Podemos es cómo incorporar a las personas que todavía faltan, a las que quieren cambio, pero a la vez le tienen miedo a Podemos”, añade Carla Monleón en el vídeo.

Con esta batería de recordatorios, el vídeo quiere recordar que “el mandato del Vistalegre 2 fue de unidad y humildad. Unidad para entender que tenemos que estar juntos y juntas en nuestra diversidad y humildad para reconocer que nos necesitamos todas. Por eso Una Marea per Aprofundir el Canvi iniciamos un proceso participativo para, en pie de igualdad, construir el proyecto valenciano que necesitamos para Podem”, finaliza Antonio Estañ en el vídeo.


/////////////////////////////////////////////////

«Una Marea per Aprofundir el Canvi» recorda què van votar al Vistalegre Estatal 

La candidatura llança un vídeo on part de la seua llista recorda que es van posicionar amb projectes distints al Vistalegre Estatal de fa uns mesos

La candidatura per a l’Assemblea Ciutadana Valenciana de Podem, Una Marea per Aprofundir el Canvi, ha publicat este matí un vídeo on Sandra Mínguez, Daniel Geffner, Carla Monleón i altres integrants de la llista per al Consell Ciutadà Valencià recorden quin va ser el seu vot per al procés estatal de Podemos que va concloure fa uns mesos. Així es destaca la pluralitat de l’equip, ja que l’integren persones que es van decantar per diferents sensibilitats davant el repte estatal.

“Jo vaig donar suport al Vistalegre Estatal a Pablo Iglesias i al seu projecte, perquè crec que eren els millors per dirigir Podem”, explica Sandra Mínguez, que va participar en la campanya de Podemos Para Todas durant els passats mesos de gener i febrer. “Jo vaig formar part de Podemos en Movimiento, perquè estic convençut que necessitem un Podemos rebel per fer el canvi”, considera al seu torn Daniel Geffner. “El meu vot al Vistalegre Estatal va ser per al document Recuperar la Ilusión, d’Iñigo Errejón, perquè crec que el gran repte de Podemos és com incorporar a les persones que encara falten, a les que volen canvi, però alhora li tenen por a Podemos”, afegeix Carla Monleón en el vídeo.

Amb aquesta bateria de recordatoris, el vídeo vol recordar que “el mandat del Vistalegre 2 va ser d’unitat i humiltat. Unitat per entendre que hem d’estar junts i juntes en la nostra diversitat i humiltat per reconèixer que ens necessitem totes. Per això Una Marea per Aprofundir el Canvi vam iniciar un procés participatiu per a, en peu d’igualtat, construir el projecte valencià que necessitem per Podem”, finalitza Antonio Estañ en el vídeo.